- 22.39



Bilden är nästan precis 1år gammal. Minns när jag fick dig, så liten och rädd. Jag VÄGRAR låta dig försvinna. Det regnar ute och du sitter högst uppe i en tall pågrund av en jävla hundfan. Imorgon kommer brandkåren troligen och tvingas ta ner dig. Efter fyra dygn där uppe. Det är fan inte klokt. Älsklingen håll ut! Och ja, konserten ikväll gick as bra. Nu ska jag ringa någon kompis. Prata av mig. Måste få ut Hugo ur tankarna innan jag grips av panik och svimmar. Kan inte sova, tänk er att han sitter högst upp i ett träd och inte kommer ner, eller inte vågar komma ner. Det är sjukt, så jävla sjukt! Blir hemma imorgon från skolan, ska ligga och mysa med han när han väl är nere. Och det får inte bli försent. Har suttit och läst om katter som suttit i träd nu as länge. Läste om en som suttit i tre dygn som fåglarna började dumma sig med så han tappade greppet och föll och bröt ryggen. Så ni kan ju bara ana hur orolig jag är? Nej fyfan. Har ont i magen och skakar i benen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0