- LISTAAAAA!

Namn: Karolina Pettersson.
Födelsedag: 5Juni.
Hemstad: Stockholm.
Ögonfärg: Ljusblåa.
Hårfärg: Brunett.
Längd: 1.61½
Högerhänt/Vänsterhänt: Höger.
Stjärntecken: Tvilling.
Skostorlek: 36 - 37
Är dina föräldrar skilda: Mm.
Rädslor: Bli sviken.
Mest använda namn på msn: karolina

FAVORIT
Färg: Ljusrosa och ljusblå.
Mat: Ingen aning, haha.
Sport: Ridning, saknar..
Glass: Daim.
Affär: Gina, Bikbok.
 Nummer: 4.
Tuggummi: Extra.
Dag: Fredag/Lördag. 
Årstid: Sommaren, såklart!
Radiostation: The Voice.
Kroppsdel på motsatta könet: Ögon, om magen är fin så kör vi på den med!

VÄNNER OCH LIVET
Vem av dina vänner är mest lik dig: Ingen direkt, haha. Jag är speciell! Hihi.
Vem är mest högljudd: Jag och Johanna? Haha.
Vad får dig mest att skratta: Diana, galen människa! Haha.
Vem har du känt längst: Bästevännen. (Johanna)
Vem är blygast: Venne riktigt, alla i olika tillfällen.
När grät du mest: När Nellie dog och när jag och F gjorde slut..
Bästa känslan: LYCKLIGT kär!
Värsta känslan: När allt bara går åt HELVETE.
Vart vill du bo i framtiden: Göteborg.


HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Japp.
Rymt hemifrån: Nej.
Tänkt på självmord: Nej, bara tänkt tanken på hur folk skulle reagera. haha!
Sovit utomhus: Jaaa men det är klart på sommaren!
Spytt i skolan: Nej.
Velat bli modell: Aa fast nä, haha tror inte det iaf!
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: HAHA MEN JA SÅKLART!
Sett en död människa: Nej och nej tack.
Ätit sushi: Nej, fyfan. Vidrigt!
Varit på scen: Sjäääälvklart.
Retats: Haha arrå.

DU
Svär: Ofta.
Sjunger bra: Går i musikklass iaf, haha.
Duschar dagligen: Ja, äckligt annars?
Vill gå på högskola/universitet: Japp, studenkorridor!
Vill gifta dig: JA!
Kommer överens med dina föräldrar: Jadå.
Gillar åska: NEJ!
Sover med gosedjur: Haha nej?
Pepsi/cola: Cola.. Om jag måste välja.
Mc donalds/burger king: Donken.

JA, jag har riktigt jävla tråkigt! Nu ska jag pussa på min kisse som ligger mitt på databordet. Sen blir det duschen! Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0