- 16.36



Ledsen för jag klippte ut munnen. Men det såg fan sjukt ut, såg ut som jag inte hade någon överläpp. Har knappt det men iallafall haha. Så det fick bli sådär nu.

Kom precis in annars. Varit ute och gått med mamma och lillasyster. Skönt det är att ha solen i ansiktet, man får verkligen vårkänslor. Men ska väl inte säga så, det snöar ju fortfarande då och då. I vilket fall, har ingen aning om vad jag ska göra nu. Ska väl sätta på någon film och bara ligga i soffan och ruttna. Imorgon ska man åka skridskor med skolan, whiiiihi bambi på hal is. Nej fyfan säger jag bara. Hej blåmärken blir det alltså. Efter det ska jag och Diana simma. Har nästan saker att göra varje dag den här veckan, så det är nice. Måndag skolan, åka skridskor, simma. Tisdag skolan, simma och träffa Hampus och Dennis. Onsdag skolan sen vet jag inte, kanske solar. Torsdag simma och sen skulle jag och Diana tydligen kolla på någon träning? Aa vi får se. Sen på Fredag. Inga planer alls, ska kolla vad Johanna tänkt sig. Men nu snackar jag om ingenting som vanligt, så heeerrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0