- 16.37



Hejsvejs. Skoldagen idag har väl varit chill. Tyckte tiden bara rann iväg när jag fixade mig verkligen hah men a. Skitsamma. Hade svenska i två timmar. Satt med Matte som vanligt. Vi skulle skriva en berättelse, Matte skrev om sin keps sån mupp, så slog jag och Gurra vad mot han att ingen skulle läsa vidare. Så han gick runt och frågade alla om de skulle gjort de. 10 sa nej, 6 sa ja. Så jag och Gurra vann. Matte lekte sur resten av timmen haha. Sen hade vi musik så skulle jag sitta mellan Diana och Gurra. Lyyyyyyckat. Vi skulle diskutera en text som handlade om att vara egoism. Självklart skulle Gurra börja säga att jag va ett sånt ego och lala hah dum som han är, sen hakade typ alla killar på man bara fuck er haha. Hade lunch sen, snacka om att våran lunch var DRÄÄÄÄÄÄNKT i dill. Smakade fan inget annat, äckligt som fan. Drog till Olle och alla dom sen och umgicks med dom. Blev sams med Aldin igen, asså vet inte hur många gånger i veckan han och jag blir sura på varann men det löser sig ju alltid. Hade NO sen. Vi skulle rita en växts könsorgan, jag bara har växter ett könsorgan? Visste ni det? Hur sjukt är inte det? Sen hade vi SO. Ska göra mitt prov imorgon eftersom jag var sjuk förra veckan. Kuuuuuuul. Då blir det att plugga ikväll då. Mötte upp mamma sen och åkte hem med henne, vi skulle åkt skridskor igen och jag hade inga grejer på mig och orkade inte sitta där inne i en timme och inte göra någonting. Så ja, nej nu ska jag vara social på facebook chatten, puuuuuuuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0