- 18.35

Igår skulle jag skriva om min favoritårstid. Vilket helt klart är sommaren. Fattar inte folk som säger någonting annat, för sommaren är bääääääst! Man blir brun, kan gå i klänningar, shorts allting. Behöver inte sätta på mig en stor jävla jacka varje dag. Ashärligt väder, älskar värmen.. När man ligger där i solstolen och lyssnar på musik med kissen under stolen bästa. Eller när man badar uthomhus första gången, doften av saltvatten. Kärlek verkligen, ren kärlek. Alla sena sommarkvällar, nej det går inte att förklara hur underbart det är. Ingen skola, det ända man tänker på är sig själv. Så grymt underbart! Fan gör ont i hela mig, jag vill ha sommar NUUUU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0