- 19.47



Oseriös bild på mig och Diana efter idrotten idag. What ever. Skrev inte igår, vet inte varför.  Tror det var för jag råkade somna i soffan, sen orkade jag bara inte haha. Var i skolan hela dagen och hade tråkiga lektioner, på lunchen var jag hemma hos Diana och hälsade på hennes söta kanin. Asgullig verkligen! Sen efteråt var jag och Diana och simmade. Träffade Matte där sen också. Idag kom man försent. Försov mig. Men våran vikari brydde sig inte ändå. Vi har fan vikari 24/7. Hände inte mycket alls, på musiken skulle vi visa vad vi gjort i Onsdags. Gick väl sådär. Inte bäst. Och sen kommer självklart Gurra och visar att han kan spela upp och ner till och med. Då kände man sig ju verkligen bättre också. Skitsamma, efter skolan hämtade mamma upp mig. Åh förresten, fick ett hjärta av Adde också. Hur gulligt var inte det? Haha. Men nu ska jag käka med lillsis. Mamma håller på att riva ut allting ur mitt rum, hjälp. Men vi hörs, pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0