- 19.47



Hej. Nu är jag lite gladare. Ska påbörja min SO läxa också. Kul, eller inte. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, ingen riktig koll på när jag slutar. Om jag hinner ska jag sola en snabbis iallafall. Sen från och med på Torsdag börjar jag och Diana simma på Måndagar, Tisdagar och Torsdagar. Niiiicee! Mer om dagen då, aa den har varit sämst. Började med att jag sa att jag skulle gå testvecka i Malmsjö troligen med Seffi sen blev typ hälften sura. Jobbiga människor asså. På eftermiddagen stannade jag kvar med Johanna och Diana i skolan en stund. Johanna väntade inn någon, sen drog Diana med sin kusin och jag gick med Johanna och några. Sen skulle dom andra börja mulas och va jobbiga så jag stack i förväg men sen lurade typ Johanna dit mig eller jag vet fan inte egentligen, helt fel blev det. Om inte jag varit så sjukt förbannad hade jag säkert blivit mulad men jag klarade mig. Drog med bussen hem sen direkt och a, kom hem. Inte hänt mycket mer. Eller jojuste, Seffi hade tagigt navelpiercing. Asfint vart det! Ska försöka bli sams med A strax, eller sams och sams. Inte jag som är sur men i vilket fall, fattar inte varför jag alltid ska vara så jävla snäll jämnt. Hatar menmen, så är jag. Nu ska jag plugga i vilket fall. Puuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0