- 19.56

Hejdär alla. Dålig uppdatering men skiter it. Ska byta tillbaka till Sessankarro snart igen ändå. Den här bloggen var inte riktigt "jag". I vilket fel så är jag as förskyld nu också samtidigt som mitt ben är fuck up. Okej där överdrev jag, det är faktiskt helt okej med mitt ben. Stör mig som fan bara på att jag inte får göra något knappt med det. Har iallafall sportlov nu. Sjukt skönt. Sov ut imorse och sen var jag barnvakt sen har jag fixat grejerna till Diana imorgon. Världens sötaste kort gjorde jag, fan vad göööölli jag kan va ibland. Nej men vi ska ju fira Diana imorgon jag pluss några fler vänner sen Dianas vänner. Sjukt nice. Och vet ni? Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig imorgon så det blir att kolla det snart. Sen måste jag ringa Johanna och planera lite, tror jag ska sova hos henne imorgon kväll eller jag vet inte. Sitter annars och pratar med Hampus på msn. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0