- 20.43



Hallå där. Sitter och retas med Aldin nu, han brukar klaga på mig i 5654321 år om jag inte råkar ringa upp någon gång när jag sagt de. Nu ringde inte han mig innan sin träning så, nu är det min tur att leka dryyyyg. Hihi! Dagen idag har väl varit okej i stort sätt. Hade SO, grupparbeta. Gillart, som vanligt tycker jag helt andra saker mot de andra. HAHA! Sen engelska, vilket gick skitbra. Bara det att Hampus ringde mig mitt i lektionen och så var högtalaren på. Skickligt Karro, skickligt. Efter det spanska, jag och Florence skulle läsa någon dialog på spanska och hahaha, den var helt sjuk! Sen skulle vi läsa as snabbt, för de som snackat spanska snackar ju as snabbt och hahaha, fyfan vad roligt det lät. Efter det hade vi lunch, tog hundra år för mig att komma ner till skåpen eftersom Gurra, Olle, Erik och Matte stod mitt i  trappen och lät mig inte gå förbi. Fick ingen hjälp heller. Stod säkert där i 5min utan att komma förbi. Tillsist fick jag kasta alla saker över till Johanna som dom släppt fram så mina grejer var i hela trappan, lyckat.. Menmen. Fick Aldins choklad sen, som inte var varm. Haha säkert därför han lät mig ta den då, brände mig ju som fan på hela tungan sist eftersom jag är så jävla dum och inte fattar att den är varm. Sen hade vi bara bild, där vi skulle rita någon båt som sjönk eller jag vet inte, min blev skitful iallafall. Gurra satte i nålar i varje finger, fyfan vad äckligt det var. Sen drog han bara ut dom. Självklart skulle han visa mig också, jag som typ har skräck för sånt där.

Efter det drog jag och Seffi ner till Tumba tillsammans med Flossi, Tove och Vera. Sen fortsatte jag och Seffi mot bussarna. Snacka om att jag hatar när en hel jävla klass går på en buss, den blir ju helt fucking proppfull. -.- Well, sen kom Robin på. Haha drog upp luvan då och allting. Han såg efter 10min att det var jag typ. Sen hoppade jag av bussen med han och gick och prata om allt och inget. Sen drog jag vidare till Hampus, var med han på eftermiddagen. Snackade om allt möjligt med han med ocg låg och kollade på i rymden finns inga känslor. Hade inte sätt den och faktiskt, den var bara kul några fåtal gånger. Inte speciellt bra alls.. Drog ner till bussarna sen men så skulle mamma ändå åka och hämta ut fjärde boxen av Tre kronor så åkte med henne istället. Så nu ska man strax se på det, gillart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0