- 22.02



Hallådär. Kan väl börja med att berätta om dagen igår, eller? Var i skolan. Kom försent däremot så kom till andra lektionen som var NO. Sen rullade dagen på. På musiken tog killarna min mobil så var tvungen att jaga runt dom för dom inte skulle kolla mina sms som de nyfikna jävlara alltid gör. Sen fick vi spela in i våran studio också. Asså man hörde killarna och mig och Florence, BARA! Höll på att dö, haha. Sen fick Gurra för sig att han skulle stänga alla dörrar framför mig eftersom jag aldrig öppnar dörrar, haha alla andra gör de jämnt för mig. Så när vi kom ut slängde jag snö i nyllet på han vilket slutade med att Jojje höll i mig så Gurra skulle kunna mula mig. Fick ner luvan men det spelade ju inte så stor roll eftersom han drog ner all snö i mitt linne istället. Skoja inte om att jag var helt blöt. Sen hade vi spanska. Sen svenska och sen slutade vi. Kom hem. Mådde piss och a. Så fortsatte det så. Var hemma idag, går på alvedon just nu. Kuuul, verkligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0