- 22.09



Tjao. Skoldagen idag har varit grymt bra faktiskt. Johanna och Diana vet varföööör! Hade SO första timmen, satt typ och skrev en massa. På måndag på SO:n ska vi kolla film med. Nicenice. Sen rullade dagen på. På musiken var vi på något ställe och snackade om shoppning? Vad det fanns för nackdelar och fördelar och lala. Jag var i positiva och haha, det såg helt sjukt ut när vi i klassen kom och var på varann med positiva och negativa. Helt sjukt. På vägen upp gick vi och pratade om Björkö, tror fan alla saknar det här året. Det var så grymt jävla bra. I vilket fall så fick jag och  Diana för oss att vinka till alla bilar, ja vi är grymt fjantiga men jag gillaaaaaaaaart! Haha många skratt. Lite roligt var det också när Isak gick in där staketet var, tog typ hundra år för han att komma ut fastän jag och Gurra stod och peka i typ 5min nej nu överdrev jag men a. Sen mötte vi Aldin och dom som slutade, följde med dom till bussen sen drog jag och Diana upp till svenskan.  Efter skolan åkte jag med Johannas mamma hem, Johanna var kvar med sin baby. Kom hem i vilket fall, tog ett äpple böt om och gick mot stallet. Var as hallt så gick inte att köra, fick följa med henne och skritta på det ställen som gick. Skoja inte att den lill ponnyn blivit riktigt tjock. Sen kom jag hem, Mats kom hit och passa Tindra och jag och mamma drog och simmade. Skönt,skönt. Imorgon blir det som sagt att simma igen kanske? Sen efteråt att kolla på träning så det blir canadan imorgon, ingen skinnjacka. Puuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0