- 22.11



Bild på mig och lillan från i somras. Mamma och hon gick och la sig precis. Och klart dom släckt allt här uppe, fick panik och gick och tände allt igen. Klarar verkligen inte av när det är mörkt! Annars är jag nyduschad nu, ska strax smörja in mig. Funderar på vad jag ska ha på mig imorgon? Vi ska ju som sagt åka skridskor och klart jag ska ha min älskade rosa hjälm jag haft sen vi åkte i femman. Alla känner ju igen mig med den hah. Tänkte bara ta något slappt imorgon, blir väl tights och en stor rosa tröja. Gööölligt. Sitter och pratar med Johanna nu också, snacka om att bruden är knäpp ibland haha. Ska leta reda på min mobil nu, sen pressa ner alla sakerna i min väska. Hur det nu ska gå till. Önska mig lycka till. PUUUUUUUUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0