- 22.23



Nu har min mobil precis laddat klart. Ska dra och borsta tänderna, tvätta ansiktet och smörja in mig. Funderade på om jag skulle locka håret men jag orkar inte, haha. Fan vad jag längtar tills jag permanentar håret. Kommer bli grymt jävla fint. Så slipper jag mitt raka äckliga hår. Funderar på vad jag ska ha på mig imorgon, absolut ingen aning. Ska i vilket fall träffa Hampus och Dennis efter skolan imorgon. Tror inte jag hinner sola om jag ska hem och fixa hästarna innan det blir mörkt. På Onsdag ska jag ut och köra med Felicia och hennes shettis. Torsdag simmar jag och Diana sen blir det att kolla träning. Fredag? Aa låter som det blir då jag solar. Fuck mina sena dagar, verkligen. Har SOprov nästa vecka också så nu måste jag leta upp mina skåpnycklar så jag kommer in i skåpet imorgon. Puuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0