- 23.00



Hallå där. Skoldagen har varit precis som vanligt. Såg på film hela morgonen, någon kärlekskomedi. Kommer inte ihåg vad den heter men skitsamma. Helt okej. Något fel är det med mig iallafall, kan inte se på film på morgonen. Håller bara på att somna. Haha! Sen hade vi musik och lala. Lunch. Jag, Johanna och Diana satte oss på samma rad. Inte mitt imot varann eller någonting utan alla på samma rad ut mot fönstret, såg helt mobbad ut hahah och Johanna fick problem och var tvungen att flytta till andra sidan. Lite småroligt. Efter det hade vi NO. Satt och spelade pokemon på någon spelsak Matte hade och vet ni?! Jag har aldrig kört de där men jag var gryyyym, kom igenom någon jävla labubrint och fångade någon assvår pokemon och allting. Den ni! Haha, allt gissade jag mig fram till också. Lite kul. Sen hade vi SO: skit tråkigt. Sen drog vi till badhuset, jag och Diana typ sprang hela vägen. Hihi. Jag simmade bäst efter Matte faktiskt, fett stooooooolt. Nerrå men haha. Sen typ var vi kvar ett tag och badade och så. Gurra mobbade mig för jag inte kunde stå på botten, är jag förvånad? Nej. Jag, Johanna, Diana, Flossi och Binta typ hängde på en flytsak och snacka skit bara tills killarna började välta den och a. Chill bara. Sen åkte jag hem med Johannas mamma, kom hem. Somnade direkt. Helt död, det första jag tänkte när jag gick upp till mig var "Fan vad skönt att vara ledig imorgon." Och verkligen, gud vad skönt! Troligen blir det så att jag åker och shoppar med mamma imorgon också, jag gillart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0