- 23.37



Bild från nyår. Älskar mina naglar verkligen. Grymt tuffa. De skulle bara varit liiiiite längre. Vad gör jag då? Sitter uppe själv och gör ingenting. Känner mig fett mobbad. Ska som sagt iväg med mamma imorgon och shoppa. Har massvis med vårkläder jag vill ha satt, hej mamma betalar. Äsch får väl se vad jag hittar. Måste ha ett par chinos iallafall, helt kär i sånna beiga. Så snyggt och sen ett slappt ljust linne till så är våren helt klar. Gillart,måste skaffa det. Verkligen MÅSTE! En grej till jag måste är att köpa solbrillor, Gurra tog ju dom från mig i höstas glömde hos Jojje och lalal. Fick aldrig tillbaka dom. Älskade dom, så grymt fucking tuffa. Nej blir fan sur nu. Jag SKA ha dom tillbaka. Well, sitter annars och smsar med lite folk. Vad seg kväll. Tror jag ska gå och kollade vad mamma gör. Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0