Mina mål/önskningar/drömmar

Att jag ska gå ur skolan med bra betyg. Så jag får ett jobb jag trivs med. Fortfarande ingen aning om vad jag vill bli, helst pskykolog faktiskt. Bara att man ska ha sånna jävla bra betyg för det.. Annars programledare, faktiskt. Vore sjukt kul. Inte lika kul med allt jävla skvaller som skrivs bara. Sen vill jag festa och allting ett par år. Sen när jag är 22 vill jag gifta mig med den perfekta killen, vara sådär sjukt kär hela tiden. Pirrig i magen och allt varje gång jag ser honom. Skaffa tre barn tillsammans med han. Helst en kille som är äldst med namnet Emilio. Sen två tjejer. Jag vill ha en shetland sheepdog med namnet Nikita. Om Hugo lever fortfarande är det klart som fan han bor med mig, kommer aldrig släppa min bebis. Jag vill bo i en stor villa med pool. Men jag vet inte om jag vill bo i Sverige faktiskt, hatar våra jävla vintrar. Vill ha sommar året runt ju. Men a, så ser det ut. Just nu iallafall. Puss på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0