Typ av kille jag faller för:

Brunetter, oftast. Glittrande ögon bruna, blå, gröna spelar inte så stor roll. Men måste säga att bruna har ju något speciellt. Humor är viktigt, skratt. Sociala människor. Vill ju inte direkt sitta med någon som är tyst som jag vet inte vad, jag tillhör ju inte den som snackar de första gångerna speciellt haha! Måste faktiskt påpeka att de killar jag gillat är alla fotbollsspelare, så aaaa. Lite solbrända året om är också nice. Jag vill ha killen som är tuff men så sjukt gulligt och mjuk med mig så det finns inte. Han ska stå bakom mig, hålla om mig och viska gulliga saker i örat på mig, kolla mig djupt i ögonen, verkligen få mig generad. Den gången jag rodnar för killen, då vet man att jag gillar han. Hah! Ett stort pluss är killar som spelar gitarr. Jag dööööör! Helt seriöst. Men, det finns tre killar som ingen kille kan slå. Ingen kan vara snyggare än de här tre hetingarna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0