- En bild och 10sanningar om mig.



* Jag är extremt mörkrädd. Börjar nästan gråta och får verkligen PANIK!
* Jag pratar i sömnen haha.
* Jag börjar gråta när jag blir riktigt arg.
* Jag älskar verkligen min katt, hur mycket som helst.
* Min son ska heta Emilio.
* Jag är verkligen sjukt kramig, kan stå och kramas i 654329år, nejdå men typ haha.
* Jag ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR när killar kommer fram och kramar mig bakifrån, bästa.
* När jag var liten opererade jag bort mina halsmandlar, någon körtel bakom näsan och satte in rör i öronen, hah.
* Jag har ridit och hållt på med hästar sen jag var 6år, tog ett uppehåll förra året men saknar det faktiskt riktigt mycket.
* Jag är en fjärdedel finsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0