- 21.48



Haha gammal bild, men what ever. Hittade ingen annan just nu. Eller, orkade inte leta. Ska duscha, tänkte bara berätta kort om min dag. Men vi vet ju att inlägget blir långt som vanligt ändå haha.

I vilket fall. Var i skolan, jag och Johanna var småsura på varann nästintill hela dagen. Hände inte mycket alls i skolan. Blev sjukt förbannad på Aldin som kommer och bara tjaa och skulle kramas o allting när han var så jävla sur igår menmen. Det löste sig rätt snabbt. Sen rullade dagen på. Jag hatar verkligen min NO lärare. Pågrund av att hon inte kan säga målen korekt direkt var jag tvungen att klottra ner massa anteckningar huller om buller i min jävla bok, fyfan vad irreterande. Sen hade vi musik. Vi ska typ kunna spela en massa skit och fattade ingenting, fick damp på Matte ett antal gånger pågrund av det, dum som jag är. Sista lektionen spelade vi in våran film. Vi provspelade med min mobil, Gurra gjorde fel först så vi var tvungna att ta om men filmen är typ 2½ minut allt som allt så det är chill. Vi blev klara rätt fort, vi kom in på mass samtalämnen som tog oss tillbaka några månade till Björkö. Fyfan vad kul det var att prata minnen! Haha blev en hel del jävla skratt alltså. Sen löste sig resten mellan mig och Johanna också, vi pratade på om allt möjligt medans vi väntade på mamma. Hahah roligaste var när någon halkade på isen, hahaha skönaste. Bet mig i läppen för att inte dö och Johanna klarade sig inte utan skrattade på sig direkt, bästa. Jaja, imorgon ska jag simma med Diana i vilket fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0