- 20.26



Bild från när jag lekta blond, haha.

Hej på er iallfall. Skoldagen idag var väl skön. Bara det att jag sätt fuck up ut hela dagen. Håret låg HELT fel och ögonen såg helt döda ut. Vackert Karro, vackert.. Skoldagen rullade på iallafall, Diana har skämt ut mig. Men det hade väl ändå hänt förr eller senare. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅh, haha jaja hon får stå ut med att höra mitt klagande om det där. Hade tyvärr glömt min skånyckel så kom inte in i skåpet så hade ingenting att göra. Fick skriva på löstpapper på svenskan. Annars pratade vi hela lektionen. På musiken pratade vi halva också sen sjöng vi. Vet ni att på både svenskan och musiken snackade vi om krig, är inte det sånt man gör på SO:n eller?! Iallafall, sen NO: vilket var den värsta NO:n jag haft asså. Haha hatar Diana. Nerrå det gör jag inte men a. Haha! Matte bara: Kan du bli generad? Man bara fuck you. Sen hade vi SO och sen drog vi till ishallen för att åka skridskor. Ni får en bild på de sen, pluss film kanske om jag orkar? Sen drog jag, Diana och Matte till simhallen. Jag och Diana simmade själva medans Matte hade träning. Så kan det gå. Nu sitter jag och smsar med Susanne annars. Ska hjälpa henne med hästarna nu ett tag eftersom hon gjort illa sig. Så imorgon efter Hampus och Dennis blir det stallet, underbart! Puuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0