- 16.22



Haha inte lite trött på bilden assåå. Men a, tjao! Varit i skolan hela dagen. Hade matteförsta timman ,as segt. Fick inte sitta där jag brukar heller eftersom min käft tydligen går 24/7 då, så a. Kul då. Fastän, nä? Haha råkade sola liiiiiite för länge i solariumet för att vara första gången sen September. På kroppen blev det super, asbrun! Men facet? Njaaaaaa, hahah hej kräfta. Hade en grymt kul SO:lektion tillsammans med Diana och Matte. Vi ska ju spela in filmer på svenskan, så vi planerade lite där till våran film. Fyfan vad skön den kommer bli! Well, på musiken har vi börjat ha asjobbig teori. Hatar den. Bläääää asså. Men vi sjöng lite under timmen med, en låt vi sjöng för 1½ år sen tror jag? Men kääääääärlek till den. Sen hade vi spanska, jag och Florence satt och störde oss på våran vikarie hela lektionen, HAHAH! Sen fick jag skjuts hem av mamma. Hon tvingade mig att gå in i Vårsta och handla för hon tyckte hennes smink blivit helt fel, man bara men vafan hur ser jag ut i facet då? Aja, fick gå in och småhandla de lilla till henne. Mötte Robin och Felix också. Chillpill. Ska fortsätta prata med Diana på msn nu, så hon inte tror jag har dött. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0