- 17.51



Hade 20min på mig att göra mig i ordning imorgon, herrejävlar. Men hade som sagt mjukisdress bara så det var mys. Var helt jävla död idag haha. Hade spanska hela morgon. Med några från tyska gruppen också. Aldin bara kommer och frågar, behöver du hjälp? Jag bara nej? Och så skulle han leka bra på spanska, man bara hahah lycka till. Sen skulle vi presentera något djur eller land på spanska, självklart tog jag gato (katt) och bara för han visste det så sa ju han rätt, jävla mupp haha. Sen hade vi matte, sen engelska som jag inte gjorde ett piss på. Satt och pratade med Matte mesta delen av lektionen. Sen lunch och lala, hände något kul då? Nepp. Sen NO hela eftermiddagen. KNAAAAAS! Alla fick sluta olika också beroende på provet. Tror du gick bra iallafall, men det får vi se. Jag, Johanna och Diana blev kvar i skolan lite med lite vänner ett tag så det var chill. Imorgon är det biptest, jag är INTE taggad haha menmen. Kör bara. Blir väl som vanligt att alla sprigner och är skit allvarliga i klassen medans jag och Diana bara garvar. Förvånar mig inte om någon av mig och Diana ramlar också, haha. Påtala om att ramla, Gurra halkade idag bara mitt från ingenstans, HAHAH! Såg förjävla roligt ut. Det gjorde dagens skratt åt många i klassen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0