- 20.02



Haaallå. Varit i skolan hela dagen. Var helt död imors, satt typ som en zombie haha. I vilket fall, på svenskan skulle vi komma på vad vi skulle spela in för typ av film. Jag, Diana, Gurra och Victor som är i en grupp ska spela in ett humorprogram. Niiiice! Min idé faktiskt. Alla skulle göra olika idér och sen skulle vi rösta om förslaget. Diana gav Gurras en röst, sen Gurra och Victor min. Så var det ju bara jag kvar, så då röstade jag på Diana bara för min skulle vinna. Hihi! (a) Så då blev jag självklart kallad för ego i hundra år. Sen hade vi musik och lala. Sen lunch och så ropar jag på Diana och sen tog jag en kniv som var jätteäcklig så det lät ungefär såhär; Diiiiiiiana, åh gud vad äckligt! Vilket alla hade jätteroligt åt. Fick höra det från Gurra ungefär 4 gånger.. Well, sen hade vi NO och min jävla kartongfitta är inte klar. Kul, åh fuck NO. Träffade Aldin och dom senare, Aldin är en sååååååååååån mupp. Sen hade vi SO, ny lärare.. Vårat nya jobb i SO:n kan nog faktiskt bli helt okej ändå. Sen hade vi idrott sista timmen, körde badminton. Fick en boll rätt i ögat, kunde inte öppna ögat på 20min. Gjorde förjävla ont. Satt typ sista tiden av lektionen med ett blött papper för ögat. Mys, eller inte. Nu är det bra iallafall. Sen åkte jag hem, käkade. Sen har jag och mamma sätt på Tre kronor hela kvällen och nu ska jag träna, vi kanske hörs senare! Puuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0