- 21.08



JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLA GLAD NU! Ligger lågt med vad det är eftersom ingenting är bestämt, haha. Hela dagen har jag varit nära på att börja gråta när som. Men nu så, ett glatt leénde på läpparna. Äntligen kommer turen till mig. Funderar starkt på om jag ska konfirmera mig nu eller nästa år, hmmmm.. Första mötet var idag men om jag bestämmer mig för att vara med kan jag hoppa på nästa gång, min kusin är ju ledare med. Tror jag? Fick iallafall veta vilka som var med av han idag. Eller mamma fick. Well, imorgon är det skola. Taggat? Nepp inte ett dugg. Men har bestämt mig för att sköta skolan bra nu. Slog vad med Diana om att jag ska klara ut matteboken till sommarlovet. Den ni! Pluss att vi har prov nästa vecka på Torsdag. Se, det kunde jag med. Jag kan bara jag vill, så nu kör vi på det. Åh juste, ska ju ta och hälsa på våran äääääälskade rektor också. Nej nu ska jag fortsätta prata klart med Julia, sen blir det dusch och se på Tre kronor. Jag och mamma har fått låna tredje boxen av sis nu, så nu jävlar ska man pressa det.  Men först, duschen! Puuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0