- 21.27


Gammal bild från sommaren, saknar mina solbrillor..


Men tjaaaaaao! Haha, älskar det där. Idag var man i skolan igen då. Hände ingenting speciellt alls. Jag och Johanna kom en timme tidigare än när vi började, men fler var där så Johanna satt och drev med Gurra om allt möjligt, riktigt kul faktiskt. Aja, sen rullade dagen på rätt bra. På musiken satt vi och spelade synt, jag hängde inte med på en grej så jag kom helt fel och åååh bajs,well. Alltså, det har inte hänt något speciellt idag faktiskt. Vi hade en riktigt kul idrottstimme, vi körde badminton. Skrattade så jag grät en gång, ojoj. HAHAH! Amen kör bara, imorgon ska vi se när niorna spelar Romeo och Julia så det blir chill. Efteråt ska jag och Diana simma. Johanna ska inte vara i skolan på hela dagen imorgon, segt. Och jag måste bli klar med min spanska, men det går snabbt. Åh juste, när jag skulle gå ner till vägen idag för att möta upp Johanna och hennes mamma som skulle hämta mig med bilen tror ni inte att det är isgata dom meterna ner till vägen? Höll på att dö, staplade liksom fram med myrsteg. Och ändå ramlade jag 3gånger. Tog typ 5min att gå ner på vägen vilket annars går på 1min, 30sek om man går fort. SEEEEEEEEEGT! Puuuuuuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0