- 21.38



Haaaaaaallå. Skoldagen idag var väl som vanligt. Fick skjuts av Johannas mamma sen drog Johanna till tågen för hon skulle på någon grej så hon var inte i skolan på hela dagen. Så jag drog dit, sen började vi med svenska. Vi fick veta våra grupper till våra filmer vi ska göra. Vart först med Johanna, Seffi och Sarah. Men sen kom dom tydligen fram till att vi skulle ändra grupperna helt för alla skulle ha en kille med i gruppen så då skulle dom andra grupperna, fick höra av Sara att det blev det jag, Diana, Gurra och Victor. Ingen aning om hur det här kommer gå men haha kör bara. Hade musik sen, vi fick posta brev. Asså skoja inte om att vi tyckte våran lärare var riktigt elak mot oss. På våran musiklektion fick vi sitta och lägga i massa grejer i kuvert asså haha galet, hade Gurra och Jojje som gav oss alla lappar som skulle i kuveret med, så det gick jävligt fort. Men vi blev klara! Haha. Grymma vi är. Några namn kände man faktiskt igen, som småsyskon till bekanta och vänner, haha lite småroligt. Vi var och kollade på våra niors musikal sen. Så jävla bra dom är! Aldin som satt brevid mig frågade däremot gång på gång, när är det slut? Haha.. Well, drog upp till skolan sen. Umgicks med My och snackade om allt och inget på lunchen. Sen hade vi bild när vi bara satt och kollade på tråkiga konstnärers målningar. Zzzzzz. Sen sista lektionen engelska, jobbade fan på rätt bra. Sen drog jag och Diana hem till henne, vi skulle egentigen och simma men nähä, då var det stängt. Så vi satt hemma hos henne och chilla framför TV:en, mys. Sen hämtade mami mig så det var chill. Ikväll har jag fått låna min kusins synt så har suttit och spelat på den till och från hela kvällen. Inte så svårt faktiskt!  Men nu väntar duschen, såååå.. Vi hörs! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0