- 21.43

Hej, jag hinner inte blogga idag. Vi kör på det imorgon. Eller helvete, då fyller lillsis två år så då kanske jag inte heller hinner. PANIK! Okej, vi kör snabbt om dagen då. På SO:n satt vi och kollade på en film om människans historia. De såkallade apmänniskorna. Började nästan gråta när jag såg dom först, såg as läskiga ut menmen. Sen hade vi engelska och efter det har vi knappt haft någon lektion. Våran spanska lärare var sjuk så vi satt och glodde på film. Sen hade vi bara bild i typ tio minuter. Nödvändigt? Nej. Men jag, Johanna och Diana blev ändå kvar i skolan. Vi chillade lite där med Anton, Adde, Emil och blablabla några fler. Sen drog Johanna med Emil och jag och Diana blev helt bara, wtf?! Så vi väntade på Olle sen kom Johanna och Emil tillbaka så det blev så satt vi satt och bara snacka massa skit inne vid musiken. Sen kom Aldin förbi en stund med. Kulkul. Sen drog Diana och Johanna skulle träffa Dennis med. Hade skittråkig och frös röven av mig. Tyckte grymt synd om mig själv. Sen kom jag hem, har tränat ikväll så nu är jag nöjd. Har fått frågor i bloggen nu så jag tänkte jag svarar på det när jag får tid, haha. Nu blev det ett långt inlägg ändå men nu tjatar mamma på mig, vi ska se på Tre kronor. Ja, en drog! PUUUUUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0