- 21.57



VERKLIGEN JÄTTEGAMMAL BILD. Sjukt små, haha.

Har tränat nu ikväll. Och suttit och irreterat mig på något konstigt nr som ringt mig, haha förstor nu att det var Diana! Ska ringa upp henne direkt när jag får det här inlägget klart. Skolan idag var väl rätt chill. Hade problem med att gå upp imorse, messade några stycken och bad som ge mig anledningar till VARFÖR jag skulle gå upp. Diana bara; Vi ska skriva manus på svenskan! Man bara men oj vad roligt? Eller.. Inte! Haha. På svenskan gjorde vi klart vårat manus, haha sjukt blev det menmen. Gurra satt och smygfilma mig också, haha mitt hår asså. Usch! Efter det hade vi andra tråkiga lektioner. Är fett irreterad på mina lärare. Min musiklärare skällde ut mig för ingenting när Gurra och Diana höll på, bara för jag kollade på dom. Vafan gjorde hon då? Och NO läraren fick typ utbrott på mig. Idioter. Sista lektionen var idrott, vi körde bara badminton igen. Efter det stod vi och pratade lite med Aldin, Olle, Erik blablabla flera ett tag. Sen drog jag och Johanna till gulan, träffade Tim, Jonas och någon mer på vägen. Så pratade med Tim ett tag. Faktiskt inte sätt han sen typ Oktober/november?! Sjukt men sant haha. Sen har jag kommit hem. Och nu är jag helt död. Ska försöka få tag i Diana och se vad hon vill. PUUUUUUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0