- 22.16



Bild från någon dag innan skolavslutningen i somras.

Hej i vilket fall, igår var det skolan, var med Johanna senare. Chillpill. Idag har man inte gjort mycket alls. Sovit hur länge som helst. Var inne och kollade runt på lite ponnysar på en hemsida, mitt från ingenstans när jag kollar runt kommer det upp en häst som jag känner igen direkt. Vem tror ni det är? Jo en häst jag skulle blivit medryttare på i höstas evantuellt om inte dens medryttare skärpte sig. Nu var han helt plötsligt tillsalu. Snacka om att jag blev förvånad haha och grymt fin är han med. Nu gäller det att tjata på mami, något kul måste jag ju ha att göra när jag bor på landet? Eller? Fattar inte hur föräldrar tänker. Tycker riktigt synd om mig själv just nu. Puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0