- 22.22



Tjaaaaao. Nu har man tränat hela kvällen. Känner mig så jävla duktig! Well, idag var jag och mamma förbi Tumba en sväng och handlade lite leksaker till Tindra. Vilket liv det var på henne när jag slog in hennes presenter, haha men nu kanske hon tycker det är kul att öppna när hon vet vad som är i. Hon fick en katt av mamma och mig så när hon ser paketen pekar hon och säger; ka, ka, ka. Vilket står för katt. Såååååå söt! Jaja, nu ska jag smörja in mig och tvätta ansiktet och så. Sen ska jag och mami se på Tre kronor. Imorgon är det skola igen och nu har man ingen sovmorgon längre för nu har vi fått ett nytt schema som är helt jävla värdelöst. Svenska direkt på morgonen i typ två timmar imorgon, Zzzzzzz. Skönt att vi bara ska göra manus och så till våra filmer. Chill! Vi hörs imorgon, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0