- 23.29



Bild från julafton. Höhö, inte bara LITE blek!? Euw.

Hallå där iallafall. Nej jag vet, det har varit keff uppdatering. Men så är det ibland i min värld. Idag var jag iallafall i skolan. Vi började med idrott. Hade typ gymnastik. På slöjden hade vi vikari så vi satt bara och snacka bort tiden typ. Sen svenska, ingen lärare där heller så vi fick ha extra NO. Satt ute halva tiden med Aldin, Erik och de där med Diana. Sen när vi väl var inne skulle vi hålla på med några tråkiga jävla kartongbitar. Slutade med att Gurra satte ihop hela min. Hah, ibland kan han vara snäll allt. Sen lyckades faktiskt jag lägga upp grejerna på hyllan utan att stå på en stol, tro mig då blev killarna imponerade! Btw, vad är det för snack om att jag är så jävla kort? Tycker inte jag är det! Störande faktiskt. Well, sen hade vi lunch och vafan gjorde vi på den? Ehm jag och Johanna gick runt med Aldin en stund sen hade vi musik. Satt och spela på syntarna hela lektionen, måste öva på jag hade en gång en båt på min kusins synt som jag fått låna i helgen. Sen hade vi SO, sista tillsammans med våran lärare. Nu ska vi få ny lärare, i g e n. Roligt..

Efter plugget drog jag och Johanna ner till centrum, råkade ramla också.. Hah, pinsamt. Vi köpte varsin tröja nere på H&M sen drog vi till bussarna. Växlade pengar vid ica och drog till pappa senare där jag solade. Skulle träffat Hampus med men blev inte så. Träffade däremot Jp snabbt, var sjukt länge sen. Sen drog jag och Johanna hem till mig. Fyfan vad rädd jag var, JAG HAAAAAAAAAATAR ATT GÅ FRÅN BUSSHÅLLPLATSEN PÅ LANDET NÄR DET ÄR MÖRKT! Hahah jag och Johanna sprang typ hela landsvägen och sen skrek jag iallafall för varje liten sak. Mamma stod på balkongen och bara, man hörde er direkt från ni gick av bussen. Man bara hihi! (a) Men fatta då vad öde det är här? Så tyst så man hör oss. Riktigt läskigt fan. Aja, nu ska jag se på film. Vi får väl se om vi hörs i helgen eller inte. Pyyyyyyss


Kommentarer
Postat av: Vera

Hur lång är du då? Du ser rätt lång ut på bilder.. xD

2011-01-22 @ 20:25:59
URL: http://pinkpebbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0