- 20.59



Bild på mig och Diana från idag.

Tjaaaaaaaaaao!
Som är mitt nya ord för hej, haha säger det till alla. Folk har redan börjat säga "typiskt Karro" hihi. Annars då, vafan hände idag. Inte ett skit. Thomas min lärare bara på matten, tänk om ni kunde koncentrera er istället på mig och lala, kolla Karolina istället sitter och tittar på byggarbetarna istället. Dom var fan assnygga, den ena iallafall. Och det fanns faktiskt dom som var värre än mig. Haha ehm, Florence tex  Sen när hela klassen vänt sig mot mig och byggarbetarna börjat flina så fortsätter han och bara, Men jag förstår dig Karolina, om det hade kommit in snygga tjejer och jag var i din ålder hade ju jag också kollat. Då höll jag på att dö. Fyfan asså, haha. Annars rullade dagen på rätt bra. Måste säga att jag, Johanna, Diana och Matte är sjukast tillsammans. HAHAH! Men a. Efter plugget drog jag och Johanna till Malmsjöskolan. Klart som fan vi skulle kolla in den! Men dom slutade precis när vi kom typ så jag överföll Dennis och bara du måååååååååste visa mig. Så börjar han med att det är skogräns. Man bara vadå skogräns? Vad snackar du om? Gud vad jag gillar Björkhaga när man slipper den där skiten. Men a, sen fick vi gå in och kolla och guuuuuuuud vad fint det var. Hoppa typ jämnfota, haha. Asfint verkligen. Och fräscht åååh, bygg om Björkhaga förfan. Måste säga att jag blev riktigt jävla impad av deras gympasal. Gaaaaaaalet! Haha tror jag tar med mig vännerna från Björkhaga och börjar där ,eller? Hihi. Sen hade vi sällskap med Dennis, Hampus och Lulle upp en bit sen fortsatte jag och Johanna till pappa där vi solade solarium. Äntligen är man lite brun igen! Men mer färg behövs, nu jävlar! Fan vad jag saknat det. Haha, sen drog jag och Johanna hem och jag var barnvakt en stund. Det var allt. Pyyyyyyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0