Diss/Fniss



Isväg - Fyfan säger jag bara. Har ramlat 6324567 gånger på två veckor nu känns det som. Aa sen skolan började. Och vilka blåmärken jag fått då? Sexigt ,eller? Neeej verkligen inte. Så fult!

Svartsjuka - Ja, jag blev svartsjuk i veckan. Och då riktigt. Johanna bara; Man kände vibbarna direkt! Man bara oooops. Men som sagt, svartsjuka är inte brist på förtroende utan ett tecken på kärlek. Och isåfall är det ju ännu värre. Nej usch vad jobbigt.

"Fjortis randen" - Alla tjejer som har så mörk jävla foundation i ansiktet, som för det första. Blir ojämn och för de andra blir halsen helt vit. Är det snyggt? Seriöst? Tycker inte jag. Och allt det där för "jag vill inte se blek ut i ansiktet" tro mig. Jag vet, jag har också varit sådär. MEN det är mycket snyggare att vara blek än att gå runt sådär. Pluss, gör som jag. Släng er i ett solarium och bli brunt på HELA kroppen och sen är det bara att skippa foundation? Mycket skönare.



Halvhöga stövlar i sommar - Är något jag ska satsa på! Grymt jävla snyggt med lite halvhöga stövlar med klack och sen ett par korta shorts eller kort klänning!

Långklänning - Det är grymt fint. Jag däremot trivs mest i korta, älskar att gå runt med mina knallbruna ben. Men långklänning har jag helt bestämt mig för att köpa några stycken. Det blir en med lång bar rygg och gärna axellös, det har jag bestämt. Snyggt var ordet!

Jordgubbsblont - Jag kommer inte färga mitt hår. Nu satsar jag först på att permanenta det i maj, sen senare kanske det blir någon färgning men tror inte det. Är faktiskt riktigt nöjd med mitt hår när jag är brun om kroppen. Men jordgubbsblont, en riktigt snygg hårfärg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0