- 19.30



TJAAAAAA! Dagen har varit riktigt bra faktiskt. Började med att jag och Johanna tog bussen upp till skolan för första gången på hundra år haha. Jävla massa människor som man inte mött på länge. Sen när vi kom upp till skolan satt vi och pratade om när vi ska till Romme i nian, haha snacka om att jag ska TVINGA Matte att åka ankarliften eller hur fan de stavas som jag och Johanna är såååååååååå bra på att åka! Hahah. Sen hade vi SO, gjorde typ 4frågor. Ops, skyller på Diana, Matte och Gurra som jag satt med. Efter det hade vi NO, vi fick bara höra om målen och lala som vi hört minst 6430612 gånger redan!? Våran lärare är helt, haha aa. Efter den lektionen kom jag på en supersmart grej för att Gurra INTE ska stå för mitt skåp så jag inte kommer in, har Mattes SO grejer där inne så Matte sa till Gurra att flytta på sig så jag kom in för då lyssnade han ju, men Matte fick ju inte sina grejer ändå. Måste ju ha han till hjälp fler gånger den här veckan!  Sen musik, klarade mitt jävla prov nu på synt/piano. Whiihi. (y) Sen satt  vi bara och sjöng typ. Hade spanska sen och slutade med svenska. Vi skulle egentligen haft prov men fick öva på våra filmer istället. Min grupp gjorde ingeeeeenting. Vi typ chillade bara. Haha latajävlar. Sen drog jag och Diana ner till Tumba ett tag. Det var min dag det. Aldin skulle ringa upp mig och han har redan gjort det, medans jag satt här och bloggade. Men bloggen går före allt, eeeeeeeeeller? Nej tror faktiskt inte det. Puuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0