- 20.25



Tjenare. Jag tycker verkligen det känns som Torsdag eller något typ. Ingen aning om varför, men så är det. Det känns som fredag imorgon. Menmen. Ska alldeles strax duscha i vilket fall. Idag har jag annars varit på sjukhuset vid nio tiden, dom kollade mitt sår en sista gång och la om det och så. NU slipper jag duscha med plastpåse men det är väl det ända jag får göra. Inte någon ansträngande aktivetet på två veckor, bajs på det. Skiter faktiskt i det nu. Kommer ändå få ett cp ärr så kör bara. Får ändå pengar om 1år?! Aja skoldagen segade sig fram. Det hände ingenting alls. Jag fattade ingenting av SO:n och vi har prov imorgon. Bra Karro, bra..  Och självklart hade inte min lärare tid med mig utan hundra andra bara "Jag va först.." man bara paaaaaaaaaaaaaaaaaalla.. Sen hade vi idrott, som jag inte var med på. Satt där nere och pratade med Aldin och Jonte som satt och skakade sina stegräknare, dom skulle till 3000 och Aldin hade typ 1500 när dom skulle in. HAHAH! Sämst. Drog hem sen, inte gjort ett piss sen dess. Fixat en design åt Diana och pillat lite på min nya blogg, snart används den. Tror jag börjar blogga på den från och med April eller något? Det blir bra. PUUUUUUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0