- 21.42



TJaaaaaaaaaa! Ska bara berätta snabbt om dagen. Hela dagen har vi varit någonstans i Alby och spelat in filmer. Grymt jävla kul har vi haft. Vi fick klippa och hålla på med dom med som alla i Broängen gör jämnt. Ska bli såå skönt när vi får våra datorer i höst så vi också ska göra det. Bästa! Våran film dvs min, Diana, Gurra och Victors vart såååå bra. Även om jag sitter och spärrar upp ögonen i början på filmen som jag vet inte vad. HAHA! Och jag gjorde fel minst hundra gånger men skitsamma, Diana såg ut som en clown också. HAHA! Sen har vi tagigt massor av bilder men dom får ni imorgon. Pluss att Gurra har några också. När vi var klara där borta så sa Matte att bussen går en gång i halvtimmen och att den gick kvart i, vilket betyder att den går kvart över också och klockan var 12 över så jag fick ju världens fart eftersom jag skulle till sjukan. Så jag och Matte bara kutade, Johanna hade skavsår så hon kom lite efter. När vi väl är framme så visar det sig att bussen går 27 så, haha! Sen kom Gurra springande som vi stressat och sen alla. Så alla hann ändå. Isak var sååå söt när han stod där framme och skulle smsa. Gullunge asså. Jag, Johanna, Diana, Gurra och Matte satt annars där längst bak i bussen och bara snackade om allt och inget. Sen när vi hoppat av bussen hälsade jag snabbt på Julia och Feride sen var jag tvungen att sticka till mamma. Dom la om mitt sår på nytt och jag måste fortsätta duscha med plastpåse och jag får absolut inte överanstränga det eller någonting. Kanske blir kryckor ändå. Trots att det är så larvigt att ha det när jag faktiskt KAN GÅ. Åh, aja ska dit på Måndag morgon med iallafall. Jävla sårfan. Men nu blir det Tre kronor. PUUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0