- 21.45


Nya profilbilder på fb förresten!

Haaaaaaaaallådär.
Orkar inte skriva egentligen ,men gör det bara för att. Har precis kommit ut från duschen. Har pluggat verkligen HELA kvällen. Idag var man annars i skolan, hände ingenting speciellt. Vi fick tillbaka våra provn på SO:n. Har gått bra för mig! Whiihi. Sen hade vi hundratals musiklektioner haha nej men två dåra, men vi hade våran musiklärare innan med eftersom alla våra lärare är sjuka eller har niorna i nationella. Men det var helt okej. Sen hade vi spanska läxförhör som jag är nästan helt säker på att jag fick alla rätt på, bra Karro.  SKITBRA! Nu jävlar ska jag bli pluggis, haha! Sen hade vi svenska sista timmen. Skulle egentligen fått göra mitt prov som inte jag gjorde i måndags eftersom jag var hos läkaren, men min lärare verkade glömt det? Fastän jag sa till. Fick i vilket fall inte göra det. Vi diskuterade vad vi skulle börja med, det blev Noveller. Jag bara yes, fan vad kul. Sen visar det sig att man ska skriva en Novell om Egypten man bara Zzzzzzz.. Efter plugget umgicks jag med Johanna och Emil lite. Sen drog jag hem och pluggade. Men det vet ni ju redan? Pratade med Aldin ett tag i tele sen nu på slutet blev det Diana. Ska ringa upp stackarn och se hur det går för henne. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0