- 21.55


<3

Hejdär i vilket fall
. Hade soprov första timmen. Herregud säger jag bara, haha aja hoppas på godkänt. Annars hade vi ju en helmysig lektion. Inte, började gråta. Läste om hur hur dom gjorde mumier, dom drog ut hjärnan bit för bit ur näsan. Hur fräscht är det?! FYFAN SÄGER JAG BARA, VAD ÄCKLIGT! Sen hade vi engelska, vi skulle läsa en text för våran lärare. Jag och Diana tog en dialog, vi fick MVG på den. Haha, duktiga tjejer! Sen hade vi spanska. Sen slutade vi. Asskönt. Johanna och Diana skulle ha något skit med sitt jävla friends och jag pallade inte vänta på det så jag drog med mamma hem. Aldin och dom skulle ju spela men orkade fan inte dra dit heller. Skulle säkert vart fullt i hela Tumba, haha. Pluss så orkar inte jag med någon från Kungafamiljen som kommer. Hatar kungen. Så a. Nej men jag drog hem, varit ute. Solat och gått, as mysigt. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄlskar att det börjar bli vår! Men nu ska jag ta och svara alla på sms, btw. Vinterjackan åkte av idag, nu börjar jag med skinnjackan! puuuuuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0