- 22.40



Hallå, skoldagen har varit hemsk. Nej men världens mensvärk. Kuuuul! Hade spanska på morgonen, sen de där två jobbiga mattelektionerna som jag aldrig orkar. Vem är så dum att den lägger två mattelektioner efter varann? Helt stört. Jag är världens segaste på matte, Diana fick damp på mig idag haha. Nej men sen tappade jag bort min skåpnyckel också, fick ärligt talat damp. Johanna och Diana bara; Seriöst Aldin prata inte med henne, hon är bara sur.. Men jag blev glad sen igen, hittade den efter 20min i en av alla mina jackfickor. HAHHA, Aldin dampa på mig. Timmen innan NO:n hade jag så ont i magen så jag trodde jag skulle avlida men klarade mig. Fick dessutom alla rätt på NO:n tror jag med, whiihi. Jag är såååååå bra! Sen tog jag och Johanna bussen ner till Tumba med Aldin. Sen tog vi bussen till Vårsta där vi åkte med min mamma hem. Chill. Har sätt på Tre kronor sen hela kvällen, älskar! Imorgon ska jag, Diana, Gurra och Victor spela in våran film. Hur det nu ska gå. Skönt att jag inte behöver fixa mig för någonting, jag är bara programledare så. HAHAH! Nej men sen ska jag och kolla upp mitt sår, det gick ju upp som ni vet och .. Aa, så mysigt kan jag ju inte påstå att det ser ut. Puuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0