- 12.31



Är barnvakt åt världens sötaste lillasyster medans mamma är hos frissan. Åh vad jag håller på fram och tillbaka om mitt hår förresten, jag har ju bestämt mig för att permanenta det till våren. Och nu vet jag inte om jag vill lägga i slingor först eller inte. Vad vill jag ha för slingor isåfall, guld eller ljusa? Tror jag satsar på guld men ååh, jag kan inte bestämma mig. Haha, är så rädd om mitt hår också. Blir det fel kommer jag dö. Well, ska snart rensa bilder på datorn. Känns som det börjar bli lite för mycket. Och Tindra sitter just nu på golvet nedanför mig och leker med sin barbie häst, hon är galen i hästar. Så jävla gullig! Puuuuuuss


Kommentarer
Postat av: linn

jag tycker du ska ha ditt hår som de är du har redan otroligt fint hår:)

2010-12-22 @ 21:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0