- 16.30



Hallå. Ingen uppdatering, men har varit så in i helvetes sjuk så a, hade ändå ingenting roligt att skriva om. Kommer bomba min blogg ikväll, haha ska göra alla dom där grejerna jag inte gjort som jag skulle gjort varje dag. Blogg.se var ju fuck up igår så kunde inte blogga då, ledsen. Ikväll kanske jag sover med Johanna, vet inte riktigt ännu. Sista dagen i plugget för mig, jag pallar intee avslutningen på måndag. 1 och en halvtimme med sång? Nja, ligger nog hellre hemma och sover haha, så det lär bli så. Skolan idag var chill, på svenskan hade vi bild istället så vi delades in två och två. Blev med Jojje. Sen fick vi en julsång som vi skulle rita något till, haha vi fick rudolf med röda mulen. Lite smågullig bild blev det. Sen kom Dennis till skolan efter det, så hälsade på han. Hade tänkt mula han men han hade snackat ihop sig med Olle så det gick helt åt helvete. Sen tror jag det var fler killar med också? Well. Jag, Flossi, Seffi tror Tove och Diana också var med mulade sönder han iaf, skitkul var det!

Sen kom Anton och skulle kasta snö, han bara att han kunde mula mig ju, medhjälp hade han också. Man bara syyyynd! Såg ut som ett monster, helt fuck up hår och sminket bara rann, haha men killarna sa att dom sätt värre så det var ju bra det. Sen väntade Aldin och några på oss, så pratade snabbt med dom. Sen drog dom vidare. Blev kvar i skolan ungefär i en timme med Johanna, Diana, Anton och Emil. Jag mulade sönder Anton, haha han bara puttade ner mig i snön så lyckades jag rulla över han på något sätt så han blev heeeeeeeelt söndermulad, klockren! Tyvärr drog ju han iväg med mig sen så jag frös ihjäl, kul. Nu kommer jag bli sjuk igen säkert menmen. Varm dusch blev det iallafall så fort jag kom hem, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0