- 23.33

Dagen idag var väl okej. Hände ingenting särskillt. Har varit skit duktig på lektionerna idag tycker jag. Jag och Diana hade ju lite kul, vilken deal? En deal, vilken deal? En deal. HAHAHHA! Tror jag dör, well. Ingen fattar förutom hon och jag menmen. Jag och Johanna tog bussen hem, träffade Petter och alla dom där på bussen. Pratat med Aldin från och till ikväll igen. Sitter just nu och skriver med Hampus på facebook, vi typ pressar car town. Jag fattar absolut ingenting och Hampus bara mobbar mig och säger att jag ska växla men jag får ju förfan bara minus poäng hela tiden. Damp! Well, nu ska jag möta honom. Brumbrum, hahaha nej driver men fan! Puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0