Dag 11 - Mina syskon.



Jag har tre syskon. Vi kan börja med mina två äldsta som är mina två helsyskon. Min storasyster är 23 år och storebror 21. Är uppvuxen med dom, har många minnen sen vi var yngre. Numera bor Rebecka i egen lägehet tillsammans med sin pojkvän och Niklas bor här hos mamma.



Sen min lilla bebiiiiis. Min halvlillasyster Tindra, på mammas sida. Har varit med henne varje dag i nästan 2år nu i Januari. Fastän hon går en på nerverna ibland så är hon världens underbaraste. När hon kommer rusande mot grinden när man kommer hem och kramar en och ska pussas, gullis.

Det var väl det om mina syskon, vet inte vad jag ska skriva mer riktigt? Jag älskar dom alla, galet mycket iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0