- 00.20



Vet ni.. Nu har jag bestämt mig. Min uppdatering är helt knas. Så ja, resten av sommarlovet vet jag inte hur mycket jag kommer blogga. Kanske varje dag, kanske 1 gång i veckan, kanske mer. Kanske ingenting alls. Vi får helt enkelt se. Men när skolan börjar, för min del den 19 Augusti. Om bara 19 dagar nu, klockan är över 12.. Då blir det jääävligt mycket mer uppdatering, ni vet då händer det mer. Vissa dagar rullar bara på som dom aldrig funnits just nu i mitt liv, haha.

Om dom senaste dagarna kan ni få  höra ändå. Johanna kom äntligen hem! Spenderade tre dagar med henne, varav hon sov 2 nätter hos mig. Vi gjorde faktiskt ingenting speciellt. En kväll var vi ute och sprang hennes schema hon har på handbollen, en annan satt vi bara inne och gjorde om några barnvisor till snuskvisor, hahaha guuuud vad kul det var, Skrattade så jag grät! Hahah. Saknar henne massvis nu! En annan sötis kom också hem i veckan, skulle träffat han idag egentligen. Men det blev inte så. Vet inte riktigt när jag ska träffa honom men det lär vi väl se. Nu ska jag tjocka i mig godis och se på TV, vi hörs.. Ja, när det nu blir!


Kommentarer
Postat av: juliaaa

Kikar in allt braa med diig i dag??

2010-08-04 @ 12:35:05
URL: http://onlymiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0