- 15.54



Kom hem efter tre någon gång med bussen. Skoldagen idag har väl varit helt okej. Jag och Diana kunde inte jobba ett piss på matten, var alldeles uppspelt. Sjukt fan. Kunde inte sitta still. Räknade väl sådär 5tal och på Torsdag är det matteprov, roooooligt! (y) Aldin skulle självklart försöka mula mig på lunchen men som sagt, min luva kommer ingen igenom Bäääääääästa. Btw, blev han som fick snö i nyllet! Detsamma gällde Olle när han skulle försöka sig på Johanna, haha. Sen hade vi bild, hade problem med min bild. Men Diana fixade till det lite tillslut,sen satte vi oss med Matte som gjort sötaste bilden som Johanna förstörde med snusk, HAHA! Nej men sen hade vi bara engelska, skrev typ om vårt grupparbete hur det gått och lalal. Sen slutade vi. Då drog jag, Johanna, Gurra, Isak och Erik ner till Tumba. Sen drog jag och Johanna vidare till våran buss sen till Vårsta. Där man träffade Tim så stod och pratade med han tills bussen han skulle med kom. Sen såg man att Agnes var där med så pratade med henne med. Ja, sen har man kommit hem. Det var allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0