- 19.03



Bild från sommaren. Fan vad jag saknar! I vilket fall. Hemmadag idag, måååår inge bra! Haha imorse så gick jag upp till nio, var asorolig för missen som inte kommit in igårkväll. Men storebror måste släppt in honom när han drog till jobbet, för han var inne i vilket fall. Pussade lite på han sen gick jag och la mig igen. Och sov lugnt! Haha. Skoja inte om att jag sovit och vaknat till och från hela natten, drömt sjuka drömmar med. I vilket fall, Syster skulle kommit hit kanske en sväng men verkar inte som hon kommer. :/ Jaja, här hemma har det diskuterats kring bregravningen mesta dagen. USCH va hemskt allting är. Men så är väl livet? Eller? Både upp och nerförsbackar, tyvärr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0