- 20.20



Gårkvällen var väl mys. Kusin, morbror, moster och mormor kom hit och firade brosan lite. Satt och småprata lite och sånt. Pratade resten av kvällen med Johanna i telefon. Idag sov jag aslänge, hur skönt som helst. Senare på eftermiddan någon gång kom Rebecka och Yogin förbi. Så det var kul! Var tvungen att visa min piercing för syster, som tyckte detsamma som mig. Min stav är troligen för kort, ska tillbaka till hon som piercade mig med mamma på måndag och se vad dom gör åt saken, har googlat runt lite på internet vad dom gör om man tycker staven är för kort och det är att dom bara sätter i en ny som är längre. Så, det blir nog inte problem det inte! Kanske inte äns är så allvarligt som jag tror? Men bättre att kolla än att inte kolla, har egentligen återbesök någon gång i början på December men drar dit tidigare. Ikväll sover Johanna här annars. Puuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0