- 22.35



Sitter här och dör av tråkighet. Tror jag börjar bli sjuk med, fryser som fan och ont i halsen. Dööö! Vill inte. Och någonting säger mig att dagen i skolan kommer bli kass imorgon. Kanske bättre att stanna hemma? Fastän nä, har inte haft Spanska på jättelänge känns det som. Måste dit! Efteråt ska jag och simma med Diana också tror jag. Måste göra det nu innan höstlovet för vet ni vad som hände dåååååå?! Glaaaaad jag är. Nej men det får bli en hemlis tills dess. Bara vissa tjejer i klassen som vet. Hihi. Nej men seriöst, nu måste jag bestämma mig för ifall jag ska locka håret imorgon eller inte.. Är sjukt pigg så varför inte egentligen? Så slipper jag sitter och förlora massa tid på den här jävla datorn! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0