- 23.09



Varit i skolan hela dagen. TRÅKIGT! Inte hänt ett piss. Innan NO:n höll jag och Aldin på och busade lite. Söta vi är. Stod typ och knuffade på han och sa att han var liten, haha han blev as irreterad men kunde inte bli sur. Aaw! Sen kom Gurra och Jojje och förstörde allt när dom skulle gå imellan innan lektionen och sen skulle dom hålla på med sina muppiga hälsningar och a. Hade idrott sista timmen. Jag tror jag var den ända som gjorde mål på hela idrottslektionen? Hörde iaf inte att någon annan gjorde mål? HAHA GRYM JAG ÄR. MEN AS FULT MÅL VART DET! Haha bollen typ studsade på någon och sen in i mål, haha försökte inte träffa målet heller. Ville bara ha iväg bollen! Haha. Efter skolan drog jag och Johanna ner till Tumba och tog bussen till Vårsta. Fyfan för att stå i bussarna med en tjock canada och massor med folk runt omkring, nä fyfan. Sitter just nu och skriver med en kompis på facebook, slog precis vad med han om att han inte skulle hinna duscha på 5min men han hann. Det är fan omöjligt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0