- Nu börjar jag blogga igen!

Sitter här hemma och smsar med Gustav nu. Mamma fick hämta mig, orkade inte bussa... Laaaaaat, jag vet! Matte och alla bara; Fett bortskämd.. Eller inte? Pluss det kommer säkert börja åska, himlen är helt mörk typ och jag hatar åska så att ja! Menmen, skoldagen har väl rullat på helt okej. Fick en massa jävla papper på musiken, och jag fattade ingenting av genomgången! Höll på att få panik om hon tänkte fråga mig, men hon frågade inte mig, första gången! Tur jag hade, haha. Kom på nu att jag glömde rytmpappret i skåpet, faaaan! Har iallafall spanskan här, måste plugga inför läxförhöret imorgon. Kan ingeeeeenting! Eller jo, det kan jag faktiskt. Nej men vi hörs senare, måste ju lägga ut lite bilder från Björkö också senare? Eller hur? Okej, alla har säkert redan sätt dom från facebook men what ever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0